TRIO 1 – Vegtlust 2 Uitslag 3,5 – 4,5

Vegtlust 2 heeft de wedstrijd tegen TRIO 1 in de Meern met het kleinst mogelijke verschil gewonnen.

André Lindenbergh stond na de opening wat ongelukkig, maar profiteerde van een fout van zijn tegenstander.
Niels van der Knaap speelde remise evenals Ben Szczerba die misschien wel? Lucas Siero speelde een wat ongelukkige partij en verloor. De tussenstand was toen weer in evenwicht (2-2).

Wim van der Snee wist in het eindspel het paard van zijn tegenstander te vangen en speelde de wedstrijd gedecideerd naar winst. Sven van der Vliet raakte in tijdnood, verloor de kwaliteit en een paar pionnen en daarmee de partij (3-3).
Jaap de Boer verloor de kwaliteit, maar kwam goed weg toen zijn tegenstander remise aanbood en dit werd dankbaar geaccepteerd (3,5-3,5). Alles hing toen af van Erwin Bensdorp. In tijdnood maakte zijn tegenstander, die wat pionnen voorstond, meer fouten en gaf hiermee Erwin en Vegtlust 2 een zwaar bevochten overwinning.

André Lindenbergh

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.

Eén reactie op TRIO 1 – Vegtlust 2 Uitslag 3,5 – 4,5

1. Maarten Post schreef: